DUN Sungai Acheh Kekalahan Pertama Pakatan

Kiriman:Dari Seorang Sahabat
AllahuAkhbar, Yang benar itu akhirnya menang dan yang bathil itu akhirnya kecundang
-ADMIN-
https://www.youtube.com/watch?v=8C-Een3E7u0&feature=youtube_gdata_player
Like · · · 48 minutes ago ·

  • 7 people like this.
  • Paizi Pacat Menangkan ustaz yusni....Takbirrrr
  • Husin Lempoyang udah2lah tu..kalau camnilah caranya memang kalahla pr..naik meluat masing2 nak tegakkan kebenaran..puiii...sepatutnya dikala ini apa yang penting tumbangkan barisan nasional..buat yang terbaik..muafakat...bukan nak tunjuk sapa betul sapa salah...ini akan mengakibatkan nampak kita tak satu hati..
  • OdenHassan KayuSugi PicisanHidup II saya sayang ustaz yusni mat piah dr peribadi dan istiqamah dlm perjuangan. hidup pas!apa komen anda Musafir Senja Pendamba Ilmu?
  • Sazali Kamay akhirnya kita KENAL. SIAPA PKR DAN CHE GU BARD.... PEMBOHONG....
  • Sazali Kamay tahniah us. terjawab juga..
  • Muhammad Azam Tidak ada calon PKR yg berani bermusuh dgn ahli PAS kecuali chegu bard, krn ahli PAS adalah jentera pilihanraya... Dia bakal kalah akibat kebodohanya..
  • Hazry Izuan Hasan Assalamualaikum saudara, apa perasaan saudara jika periuk nasi saudara di tabur dengan pasir? Di rabur pula dengan rakan baik saudara sendiri. Kini ustaz yusni umpama di tikam dari belakang oleh siapa? Rakan ustaz yusni sendiri, betapa peritnya hati....
  • Wan Khairil Adli Ustaz Yusni, apakah niat saudara menyiarkan video ini di saat2 akhir ini? Janganlah bagi orang nampak yang saudara and team saudara sama seperti Umno dan BN yang cuba memecahbelahkan PR. Video ni pun kita nampak bahagian awal je..yang tengah2 dan hujung2 kita tak nampak...janganlah kita pun sama menyiarkan video yang boleh mendatangkan fitnah juga...ini bukan soal sapa yang benar...sabagai penyokong tegar PR, kami sebelum ini tidak pedulikan sangat sapa yang benar dan sapa yang salah di DUn Sg Acheh ni..yang penting istiqamah dalam perjuangan dan fokus untuk tumbangkan BN. Dengan keluarnya video ini, kami nampak saudara sebagai seorang Ustaz, pun sama2 masih menyimpan dendam dengan Cikgu Bad ni..walaupun di mulut kata lain...janganlah Ustaz menjadi sama dengan Hassan Ali dan Ustaz Nasharudin.....saya minta maaf jika ayat saya ada unsur2 yang boleh menyinggung perasaan...sama2lah kita bersatu....jangan nampakkan sangat kekecewaan tidak dapat menjadi calon..
    • Musafir Senja Pendamba Ilmu Kebodohan apa yang kmu bawa didalam ni? Kmu sudah tengok dan dengar apa dikatakan Chegu Bard? Tak tahu hujung pangkalnya, jangan menuduh Ustaz. Jangan sesekali samakan Ustaz dengan Hassan Ali dan Ustaz Nasharuddin. Itu dah nampak kmu ni suka membanding-bandingkan orang.
    • Wan Khairil Adli Musafir Senja..ya betul, Cikgu Bad tuduh macam2, tapi kita sebagai ahli PAS yang berfikiran matang, tak perlula keluar video2 macam ni.. kita tahu Unit Amal kita macam mana, ikut pengalaman saya, jangan nafikan kebanyakannya memang istiqamah dalam perjuangan dan ada ramai juga unit amal ni hanya ikut ikutan kawan2, emosi melebihi pemikiran, terutama yang muda2 ni....tapi jangan panjang2 kan cerita macam budak2.. Memang saya bandingkan Ustaz Yusni ni dengan Hassan Ali dan Nazharuddin, sebab kita ada nampak sikit yang Ustaz ni hanya nampak PAS dan tak nampak keseluruhannya PR...jangan tinggalkan jemaah dan buat keputusan sendiri....
  • Mustaqim Radix saya rasa admin yang keluarkan video ini.. saya harap Chegu bard dapat memberi penjelasan tentang video ini. dan meminta maaf pada pas nibong tebal dan unit amal atas fitnah yang dikeluarkan beliau..
  • Nur Dania tu dia N21 Sg Acheh, chegu bard kalau anda nk tipu pon berpada2x la..sampai sanggup fitnah unit amal n pas..

Comments