Mat Sabu Kata Sah Mustafa Ali?


 

Petang semalam aku berada di pejabat PKR untuk mengikuti perkembangan pembahagian kerusi pakatan untuk PRU-13. Terserempaklah dengan beberapa pemimpin utama PAS seperti Datuk Mustafa Ali, Mat Sabu dan pemimpin DAP, Lim Guan Eng. Malangnya mesyuarat tersebut masih gagal mencapai kata putus berhubung beberapa isu pertindihan kerusi.
    Namun bukan soal kerusi yang aku ingin perkatakan, sebaliknya mengenai kontroversi video seks dikatakan Mustafa Ali. Dengar cakap-cakap daripada kawan pakatan pembangkang, Mat Sabu yang juga Timbalan Presiden PAS yakin bahawa orang dalam video terbabit adalah Mustafa Ali, dengan lenggok badan dan gaya bercakap itu beliau yakin 100 peratus.
    Malah, seorang pekerja Harakah yang juga merangkap tukang cuci pakai Mustafa Ali juga turut mengesahkan bahawa seluar dalam digunakan lelaki dalam video berkenaan sama dengan seluar dalam dipakai Mustafa Ali dan lagi satu Setiausaha Agung PAS ini juga dikatakan hanya sukan makan buah anggur. Lelaki dalam video itu juga makan buah anggur selepas main dengan perempuan itu.
    Sejauh mana kebenaranya, korang cuba lah siasat yea, aku hanya berkongsi apa yang diperkatakan teman-teman dalam pakatan. Sebaiknya kita siasat dulu semoga apa kita perkatakan tidak menjadi fitnah. Sama-sama kita doakan semoga Allah tunjukkan kebenaraNYA.

Comments

imlan adabi said…
BUah anggur warna apa dia makan?