Apabila Beruk PKR Naik Angin

Artikel ini aku tujukan khusus buat pengendali laman blog PKR http://www.malaysiawaves.net ataupun tulang besi lah kononnya...tulang besilah sangat....aku ni tak suka mencarut dan sumpah seranah kat sesiapa, tapi aku terpaksa panggil tulang besi ni sebagai 'mamat beruk poyo'....sebab apa, sebab dia panggil wartawan yang tidak memihaknya sebagai 'cyberuk'.

Apa yang berlaku, tengah hari tadi 'beruk' belaan pkr ni meroyan kerana wartawan agenda daily tanya pada ayah saiful bukhari iaitu Azlan Lazim apakah beliau tidak mahu sumpah laknat kerana tindakannya kini menyebelahi Anwar Ibrahim tidak lagi bersama Saiful yang menjadi mangsa liwat pemimpin pembangkang itu.

Selepas sidang media di ibu pejabat PKR, beruk PKR itu 'menyerang' wartawan agenda daily itu dengan mengatakan bahawa agama mana mengajar sumpah laknat, Islam tidak ajar umatnya sumpah laknat. Inilah bila manusia bodoh dan gila bercakap bagaikan Mufti tapi bodoh tahap cipan, orang tak kiralah sumpah laknat itu ada dalam ajaran Islam ataupun tidak, kerana sebelum ini Azlan menemani Saiful bagi untuk sumpah laknat bagi membuktikan yang dia di liwat oleh Anwar. So, kalau Azlan yakin Saiful tidak diliwat Anwar dan semua yang berlaku adalah konspirasi, mengapa dia tidak sanggup sumpah laknat.

Wei beruk, wartawan Keadilan dan Harakah lagi kangkung, tidak ada etika tulis berita main sedap je fitnah pemimpin UMNO. Tegok sajalah kes Tian Chua yang mendakwa kenyataannya diolah oleh Keadilan Daily. Nape lu tak puas hati sangat beruk....

Berlagak bijak tapi bodoh, budak baru ada kat situ semasa kejadian berlaku rasa ringan je tangan nak bagi penumbuk kat muka mamat ni. Tapi bila difikirkan balik, buat apa kita nak jadi bodoh macam dia, biar la mamat beruk tu saja yang jadi bodoh piang tahap bangan. Nanti pakai cari video kejadian tu kat KLPOS atau Agenda Daily...

Inilah mamat beruk upahan PKR itu


Comments