GAMBAR SEPARUH BOGEL YUNA (18SX)


Yang Ni aku ambil blog mazidul TV3


Yuna bukan penyanyi K-Pop biarpun berasal dari Korea.


Jika mengikut maklumat dipaparkan, satu sesi seks bersama Yuna berharga RM270.

Di samping Yuna ramai lagi gadis dari China,Thailand dan Indonesia diperdagangkan melalui internet dan dikendalikan oleh bapa ayam, rakyat Malaysia.


Perhatikan juga catatan lokasi Yuna dan Gift menawarkan perkhidmatan mereka pada barisan terakhir maklumat dipaparkan.


Mereka dikatakan berusia awal 20 an.


Pihak polis atau penguatkuasa Jabatan Imigresen boleh menghubungi bapa ayam melalui maklumat dipaparkan di sini.


Modus operandi mereka mudah.

Pelanggan hanya perlu menghubungi nombor telefon bimbit seperti tercatat di atas sebaik tiba di hotel. Bapa ayam kemudian akan memberitahu pelanggan nombor bilik pelacur di tempatkan.

Bayaran untuk sesi singkat, 45 minit atau lebih dikenali sebagai 'one shot' berharga di antara RM160 dan RM180 manakala untuk tempoh selama 6 jam bersama pelacur dari Republik Rakyat China, RM600.

Untuk rekod, di China, saya difahamkan, bayaran untuk langganan pelacur one shot, RM600 dan fakta lebih menarik, di Beijing, pelacuran bukan satu kegiatan terbuka berbanding di Malaysia.

Memandangkan maklumat di blog terbabit mendedahkan kegiatan pelacuran di beberapa negeri, antaranya Selangor, Kuala Lumpur, Pulau Pinang dan Pahang, saya percaya Penolong Pengarah Cawangan Kongsi Gelap, Maksiat dan Perjudian, D7 Bukit Aman, Datuk Abdul Jalil Hassan tidak akan teragak-agak mengarahkan pegawai  dan anggota polis D7 di negeri terbabit untuk menggempur kegiatan pelacuran diiklankan secara terbuka itu.

Jika lokasi sebilangan hotel terbabit jauh dari Kuala Lumpur, apa kata jika hubungi Samcheras, klik di sini.


Li Li seorang daripada pelacur China dipaparkan di dalam blog terbabit dan servis dijanjikan, hebat.


Ops! Terkini, saya dimaklumkan oleh pembaca blog ini, terdapat laman sembang untuk lelaki SAHAJA. Jika berminat untuk mengetahui kegiatan mereka, klik di sini.

HEBAHKAN

Comments